keskiviikko 16. syyskuuta 2009

Power of.......ihastuminen

Olen niin usein kirjoittanut alavireisiä juttuja että otan nyt tilanteesta vaarin ja kerron kuinka hyvällä tuulella olen ollut tänään ja edes töistä saamani todella huonot uutiset töiden todennäköisestä loppumisesta pyyhkineet virnettä naamaltani :)

Ennemminkin tuli vain sellainen, pah, löytäähän sitä jonkun uuden paikan ja siellähän voi ollla paljon kivempaakin. Ainoa joka tulee kyllä harmittamaan paljon on se että minulla on aivan mahtava tiimi tällähetkellä. Niin mukavia tyyppejä valikoitunut pomoamme myöten että sen löytäminen tulee olemaan haastavaa. Kaikki vielä suunnilleen samaa ikäluokkaa, samankaltaisella huumorintajulla varustettuina niin sen löytäminen tulee olemaan kyllä tosi tosi hankalaa.
Itseasiassa jotain meidän nykyisestä yhteishengestä kertoo sekin että tälläkin hetkellä vitsaillaan parin työkaverin kanssa skypen välityksellä :)

Toinen mikä on niin palkkaa joutuu ehkä hieman laskemaan mutta kunhan nyt ei kovin montaa kymmentä prosenttia vuositasolla niin kyllä sitä nyt vähemmälläkin ihan hyvin toimeen tulee.

Olen varmaan kertonutkin siitä mutta olen jo jonkinaikaa yrittänyt siirtyä nauttimaan hetkistä itse pidemmän ajan sijaan. Hyvästä minuutista jonkun seurassa, hyvästä tunnista jonkun kanssa, yhdestä yöstä, yhdestä hymystä kahvilassa.
Ihan oikeastaan siksi että vaikka sitä tietysti kaipaisi pidempiaikaistakin onnea niin jo hyvät hetket ja niiden muistot auttavat synkkyyden karkoituksessa.


Laurynilta pari kappaletta (oli jo aikakin, tiedän)
Eka on coveri


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti