tiistai 22. syyskuuta 2009

Hiljaisehkoa

Hiljaa mennään ja edetään mutta edetäänpähän kuitenkin, varovaisen positiivista viestittelyä ollut siis joka on tilanne huomioiden enemmän kuin uskalsin odottaa. Itseasiassa olen hyvin tyytyväinen tähänastiseen....(koputtaa puuta)

Asiasta toiseen, naisethan vaistoavat heti kun joku mies ei ole ns etsimässä ja se tunnetusti lisää miehen kiinnostavuutta noin 500%. Tästähän saatiin sitten oiva esimerkki eilen kun olin juuri tehnyt ja syönyt tomaattipastaa valkoisessa paidassa ja sen onnistuneesti sotkettuani päätin sitten lähteä käymään kaupassa. Juuri kun olen kaupan ulkopuolella vastaan tulee kadullani asuva tyttö (se josta kerroin joka on hymyillyt minulle nyt kohta 2kk aina kun nähdään) ja pysäyttää minut ja kysyy ilman mitään takeltelua että hei kuka sinä olet kun ei olla koskaan puhuttu.

Miksi nyt, ei nyt, eilen, viimeviikolla mutta ei nyt käy mielessäni mutta tietysti jään juttelemaan. Ihan mukavan tuntuinen ihminen ja suuri plus plus rohkeudesta ja aloitteellisuudesta pysäyttää tuntematon ihminen, selvinpäin keskellä katua juttelemaan.

Mutta se ajoitus, ei pelkästään se että olen nyt kiiinnostunut "jonnasta" eli "emotionaalisesti varattu" mutta sen lisäksi vielä tuo että olin tosiaan juuri heittänyt ne tomaattikastikkeet rinnuksille ja muutenkin kyllä niin räjähtäneenä kuin olla ja voi.

2 kommenttia:

  1. Ihana:) Niin se tosiaan vaan on että kun vientiä on se vielä potentiaalisesti kasvaa koko ajan...mutta kun vientiä ei ole, sitä ei tosiaan ole:D Kerrothan miten juttu etenee. Mulla on hieman samanlainen tilanne käynnissä...paitsi että olen tyttö. Mun blogi on nimellä Mr. Right from internet.

    VastaaPoista
  2. Moi ja kiitos kommentista, täytyy tutustua sun blogiin pikimmiten. Kerron toki miten juttu etenee, tosin niin heikoilla jäillä tässä vielä ollaan että tiedä sitä tässävaiheessa itsekkään. Toiv seuraa jotain hyvää.

    VastaaPoista