tiistai 10. maaliskuuta 2009

Tehosekoitin ja toiveet

Olen miettinyt että pitäisikö mun kirjoittaa enemmän seksistä tai vitutuksesta. Ai miksikö noista kahdesta aiheesta, no esim ehkä olennaisempana siksi että seksi on kuitenkin ainakin minulle suurehko osa mahdollista parisuhdetta (vaikka jostain syystä ei niinkään suuri osa itse omasta kullasta haaveilua) ja niin.. en tiedä, täytynee laittaa asia harkintamyssyn alle.

Asiasta täysin toiseen niin mulla on vähän sellainen kutina että mikäli arvon kohtalo ei päätä toisin on nyt alkamassa ns hyvä kausi piiiiitkän ja ajoittain hyvinkin synkän talven jälkeen. Luulen että esim tietyt viimevuonna tapahtuneet asiat on kaikkineen lankoineen vihdoin pois mielestä ja jos edelleen se kohtalo suo voi tästä vuodesta tulla vielä todella hieno. Koska tähdenlennon toiveitakaan ei saisi sanoa ääneen vakka mä aina haluaisin niin lienee parempi olla listaamatta toiveita vaikka yksi niistä suurimmista lienee tässä vaiheessa selvääkin selvämpi.

Koska elo ei saa olla liian juhlaa niin kuulin valitettavasti myös erittäin surullisia uutisia (ei kukaan ei kuollut eikä sairastunut vakavasti) suhteisiin liittyen ja niistä tuli hieman paha mieli erään ystävän vuoksi, toivon koko sydämestäni että kaikki vielä järjestyy.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti