keskiviikko 4. maaliskuuta 2009

Negailua (vaihteeksi)

Siitä lähtien kun aloitin itse tämän kirjoittamisen on tullut seurailtua enemmän tai vähemmän aktiivisesti saman aiheryhmän blogeja mutta olen itseasiassa vahvasti tulossa siihen tulokseen että mikäli haluan säilyttää edes ripauksen uskoa rakkauteen-ihmisiin mun pitäisi lopettaa tai ainakin vahvasti rajoitaa sitä (alkaa sensuroimaan paljon nykyistä tarkemmin mitä luen).

Toki joukossa on paljon myöa positiivista luettavaa mutta niin helpommin jää mieleen ne julmat, itsekkäät kertomukset kuinka kaikki kaunis tuhottiin vain koska minä, minä, minä, minä (ei siis välttämättä kirjoittajan tekemisinä vaan mitä hänelle on käynyt).

Joskus on tosi vaikea "uskoa" mutta seuraavana aamuna kun herää niin tajuaa ettei mulla edelleenkään ole vaihtoehtoja.

Edit video: Kiva veisu

2 kommenttia:

  1. Positiivistä etät joku mieski löytyy pitämästä blogia!

    VastaaPoista
  2. Niin olen kanssa huomannut saman että vähemmistön edustajia tässä ollaan mutta on noita sentään muutama.

    VastaaPoista