sunnuntai 8. maaliskuuta 2009

Naistenpäivä - Rakkauslaulut

Oikein hyvää naistenpäivää jokaiselle ko sukupuolen edustajalle, vaikka jotkut teistä ovat aiheuttaneet minulle niin paljon surua ja murhetta :) on teistä ollut myös suunnatonta iloa ja joidenkin kanssa olen saanut kokea hetkiä ja aikoja joita en unohda koskaan vaan ne säilyvät lämpiminä muistoina läpi koko elämän. Erityis onnen toivotukset äidilleni sekä muutamalle naispuoliselle ystävälleni sekä tietysti sinulle edelleen löytymätön Prinsessani.

Myönnän että tunnelma näissä postauksissa hyppelee kuin jänöjussi keväthangella mutta trust me niin se hyppelee mun päässäkin, syynä ei toivottavasti ole alkava vaikeampi mielenterveyden sumeneminen tai puhjennut toteamaton adhd vaan itunes joka paukuttaa random soitolla mitä erilaisimpia valintoja.

Jokatapauksessa takaisin lempiaiheeseen eli rakkauteen niin tämä kappale on yksi mun kaikkien aikojen rakkauslaulu suosikkejani ja syyttäkööt naiiviksi tai kliseiseksi tai miksi tahansa mutta minusta olisi aivan mahtavaa vielä joskus tässä elämässä huudattaa tätä veisua kovalla ja rutistaa mun Prinsessaa sylissäni (luulen vain että pääsisi itku aika nopeati mutta ei se haittaisi)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti