tiistai 31. elokuuta 2010

Interaktiivisuutta ja jupinaa

Minua hämmentää suunnattomasti ihmiset jotka eivät ymmärrä että miltei kaikki mitä suhteissa ja kahden ihmisen välillä yleensäkin tapahtuu on ja kuuluukin olla interaktiivista. Kuin vierivä pallo, on sitten kysymys tutustumisesta, keskustelusta, tykkäämisestä, seksistä ihan mistä vain.

Lauseet kuten "minä en voi sille mitään miten sinä reagoit minuun" saavat haavini ammolleen, ai miten niin et voi, siis tietysti voit, sinähän voit sille kaiken. Jos sinä kohtelet minua hyvin minä todnäk suhtaudun sinuun vähintään semipositiivisesti jos taas et niin... jnejne.


Tänään on ollut taas vähän kyräilypäivä, huomenna ensimmäistä kertaa uuteen duuniin ja kuulin että eräs ihminen on nyt sitten vakavassa suhteessa.

Oikeastihan olen onnellinen hänen puolestaan koska kyseessä on hyvin viehättävä ja kiltti ja muutoinkin mukava ihminen mutta en tiedä. Kait vähän sama juttu kun jos olet ollut ystävän kanssa samaan aikaan työttömänä yms, onhan se kiva että se toinen löytää sinua ennemminkin uuden paikan mutta pieni itsekäs pölhö (jota ei tietenkään näytetä sille toiselle ihmiselle) sisälläni silti vähän murjottaa. Kaikkea hyvää kuitenkin neidille x, toivottavasti uusi kumppaninsa on ns hyvä jätkä.

Päivän videona vielä yksi veisu SD/Mike Ness osastoa, sit lupaan lopettaa :) Tosin tämäkin on coveri, minusta harvinaisen onnistunut sellainen.

2 kommenttia:

  1. Tsemppiä uuteen duuniin! Jänskättääkö? :)

    VastaaPoista
  2. Hei tyyppi on tullut takaisin online maailmaan, huippua.

    Kiitos tsempistä, työ ei jänskättänyt mutta siis kun minähän jätin toisen duunin tämän takia ja ja, tänään stereoissa soi D.A.D yhtyeen Day of wrong moves ja suusta tulee painokelvotonta tekstiä :) Olin irtisanomassa itseäni jo klo 2 iltapäivällä ja sain purra alahuuleni tohjoksi etten avannut suutani. Ei se että otin hyvin hyvin merkittävän palkanalennuksen mutta se että vastuualue onkin täysin eri tasoa kuin haastattelutilanteessa annettiin ymmärtää niin se alkoi keittää.

    Kaipaan siis työssäni hyvin paljon vastuuta ja en nyt ihan ymmärrä kenen etua minun ns huijaaminen tähän paikaan ajoi koska minähän lähden sieltä sinä sekunttina kun saan paremman sopimuksen muualta.

    VastaaPoista