perjantai 31. heinäkuuta 2009

Tuntuu niin hyvältä

Pikapäivitys, en osaa sanoin kuvailla, en oikein osaa edes reagoida, minulla on ollut niin hyvä olo viime päivät etten usko sitä itsekkään. Kun stressi tasot vetävät sieltä asennosta miljoona pistettä nollaan sitä on vaikea kuvailla. Voisin suurinpiirtein itkeä hyvästä olosta.

Voisin pomppia voisin huutaa, minä olen elossa!!!

Ai tyttöjä, no vähän mutta ei mitään vakavampaa mutta sopivasti, ei mitään joka tulisi olemaan blogin kuvauksessa mainittu henkilö mutta aivan mielettömän kivoja tyttöjä tavannut ja vaikka mitään mainitsemisen arvoista ei ole suoranaisesti tapahtunutkaan niin....minä olen elossa ja minä voin pitkästä aikaa tosi tosi hyvin.

Jos huomenna ei sada paljoa niin kuuntelemaan rokkia vantaalle..

Ja kyllä koputan puuta niin perhanasti että tämä nyt kestäisi!!!!

8 kommenttia:

  1. Onks siellä soittamassa ketään, kenkä kuulemista kunnolla ootat?

    VastaaPoista
  2. Hei Amy, juu itseasiassa hardcore superstarin haluaisin nähdä ja odottaisin niiden vetävän hyvän keikan.

    VastaaPoista
  3. Ai mitä (kivaa) on tapahtunut?
    Missä noin ihaniin miehiin voi törmätä? ;)

    VastaaPoista
  4. Hei Anonyymi, loma on se mitä on tapahtunut, tekee ihmeitä.

    Ihania miehiä hmm missä ei tiedä :) kait ne on siellä samassa paikassa kuin ne kivat tytötkin :) Viikonloppuna ne oli ankkarokissa ja baarissa, sitten ne mökkeilee, käy mm kaupunkimatkoilla, jumppasalilla, ruokakaupassa, levykaupassa, lentoasemalla ja ja :)

    VastaaPoista
  5. Mutta ei noissa paikoissa kukaan uskalla tulla juttelemaan :(
    jos joku kysyisi mua ulos ruokakaupassa niin lähtisin heti! suomalaiset miehet on niin ujoja...

    VastaaPoista
  6. Hmm miksi ei uskaltaisi jos vastaanotto vaikuttaisi positiiviselta (esim hymy/katse kontakti luotu muutamaan kertaan)?
    Toki myönnän että selvinpäin keskellä päivää se hymy/katsekontakti saa kyllä toistua muutamaan kertaan että itse edes harkitsisin juttelemaan menoa mutta ei se nyt mitenkään poissuljettua ole.

    VastaaPoista
  7. Oi Ankkarock.. :)

    Ei mulla muuta kuin,että blogiasi on kiva lueskella. Välillä nousee hymy huulille,mikä onkin kummaa ,mutta ehkäpä se johtuu kirjoitustyylistäsi. Älä lopeta ihan heti. :D

    T. Reeta

    VastaaPoista