maanantai 3. elokuuta 2009

Lomarenkutus on valittu

Kun kun tuota, hmm tapahtui jotain kivaa, ja sitten aurinko paistoi ja ja vaikka tiedossa oli että juttu oli siinä niin silti oli ihan huisan kivaa se hetki/pari vrk niin niin sitten kun olin matkalla kotia kohti ja tämä renkutus tuli radiosta niin ei voinut kuin hymyillä ja vääntää volume namiskaa kovalle.

Tiedän, kappale on hieman .... ja sanoituksetkin on mitä on mutta vuoden suomalainen kesäbiisi silti tuomariston eli itseni yksimielisellä päätöksellä.

Edit: Selvennykseksi sanottakoon että ko veisun sanoituksilla ei ole mitään tekemistä allekirjoittaneen elämässä tapahtuneiden asioiden kanssa.

3 kommenttia:

  1. Mikä on sun mielestä kaikkien aikojen suosikki kesähitti? Entä sun mielestä ärsyttävin?

    VastaaPoista
  2. Prinsessa-77 - No hei, hmm hyvä kysymys, koitin googlettaa vanhoja kesähittejä mutta ei ne mikään nyt ole niin ärsyttänyt tai ihastuttanut niin paljoa että olisi oikein hampaankoloon jäänyt. Johtuu varmaan siitä etten ole ollut kesäisin esim työpaikoissa jossa olisi tietyn radioaseman pakkokuuntelua (jolloin se ärsyttävä hitti alkaisi nostattamaan verenpainetta).

    Ensimmäinen kappale joka tulee mieleen kesähiteistä mainittaessa on apulannan ja nylon beatin kesägummitus joten vastataan nyt sitten se kumpaankin valintaan :)

    Entäs sinun?

    VastaaPoista
  3. Hmm. Mä etsin kanssa yksi päivä vanhoja kesähittejä. Sen takia mä kysyinkin asiaa:) Mulla ei muutenkaan oikein ole musiikkimakua ja kaikki siis käy. Se Tean Tytöt tykkää biisi ärsytti muistaakseni aluksi, mutta sitten mä aloin pitämään siitäkin. Niin ja se Neljän ruusun Missä vaan soi päässä usein vieläkin, mut eka biisi mikä mulle tulee mieleen on Maaritin Jäätelökesä joten valitsen sen:)

    VastaaPoista