sunnuntai 12. heinäkuuta 2009

Sokeri

Nyhtän on niin että tuli sitten tilanne jossa ulkoilemassa ollessani samainen kaverukseni jonka toimintaa muutama kuukausi sitten kehuin kaipasi vastapalvelusta. Erona oli tosin se että tälläkertaa siipimiehen tulisi itse lentää kohteeseen ja varmistaa myötämielinen suhtautuminen ennen kuin itse pilotti saapuu paikalle.

Noh koska ystävä on hyvä ja noin niin ei muuta kuin tulta kohden, vahvistusta edes pientä sellaista ei ollut tai tullut vaan tilanteeseen mentiin kuin yöhön pimeään....
Pimeäksi tuo yö myöskin sitten jäi, ei saanut ystävä ko neidin kanssa yhteistä säveltä löydettyä mutta kiva ilta oli muuten ja onnistuneesti tarpeeksi lyhyt että jaksoi tänään olla aktiivinen.

Asiasta toiseen, minä toivoisin niin kovin että sitten joskus kun sen oman kullan kanssa olen niin että hänkin pitäisi edes jonkin verran sellaisista 80-luku henkisistä romanttisista videoista, tuli mieleen tästä kappaleesta, ihan tosi romanttinen ja kaunis kappale minusta ja kun tehty siihen että makailee rakkaansa kanssa sylikkäin puoliunessa.(tämä tosin pelkkä kappale eikä video)

1 kommentti:

  1. Mä olen varmaankin ollut melko hölmö. Mä olen kaveriporukassani ainut ei tupakoiva. Mä olen aika usein ihmetellyt sitä et miksi aina baareissa siinä vaiheessa jos mä juttelen vähän pidenpään jonkun miehen kanssa sen kaverit houkuttelee heti mun kaverit ja kaikki muut tupakalle ja se kenen kanssa mä olen jutellut tarjoutuu pitämään mulle seuraa. Siinä vaiheessa mä olen pohtinut että toikin varmaaankin olisi halunnut mennä tupakalle, vaikka se varmaankin on ollut kiinnostunut, Selkeetä siipimies touhua:)

    VastaaPoista