torstai 26. marraskuuta 2009

Miksi Oliver voisi olla tyttö ja miksi se ei suoriudu

Ei, minulla ei ole identiteettikriisiä, ei sukupuoli sellaista eikä nyt muutakaan.
(vaikea kuvitella että tulisikaan, sen verran selkeästi poika/mies/jellonakuningas :)/ jnejne koen olevani)
Ko otsikko tuli vain mieleen kun eräs naistyökaverini vinoili minulle tunteista puhumisesta ja alkoi suorastaan hihkumaan kun menin kiusallani esittelemään uusia farkkuja ja kertomaan kuinka hyvältä takapuoleni niissä näyttää :)

Miten tämä kaikki sitten liittyy suoriutumiseen, no siten että toimistossa jossa olen töissä on yksi tyttö joka on nyt jo hmmm no ainakin kuukauden katsellut minua vähän sillä silmällä että hei poikamies pyydäks muo ulos vai pyydäks muo ulos.
Ai mikäs katse se sellainen on, no onpahan vain. Se ei ole suoranaisesti flirttaava vaan enemmän sellainen: pyydä minua ulos. Olisiko vastaus kyllä on täysin toinen asia mutta pyyntöä hän selvästi odottaa.

No miksi Oliver ei sitten suoriudu, hmm no kun kun, no kuukausi sitten oli juttu Jonnan kanssa, heti sen jälkeen ei luonnollisesti huvittanut ja nyt,,,,,no siis kun.
Hänhän on mukava ja nätti ja ja mutta ei jotenkin yhtään "mun tyttöni" tyyppinen.
Toisaalta häviääkö kahvittelussa mitään ja sitäpaitsi sinkkunahan tässä ollaan että ehkäpä kannattaisi vähän muuttaa "mun tyttöni" skaalaa.

Lisäksi rehellisyyden nimissä, pikkuisen minua vielä häiritsee se ettei juttu jonnan kanssa mennyt niinkuin olisin toivonut. Ei se paljon enää häiritse mutta pikkuisen kuitenkin.


Päivän videona minun uusi lempiveisuni ja veikkaan että lähitulevaisuudessa myös monen muun. Jos tästä ei tule seuraavien kuukausien aikana ykköshittiä niin hmm en syö hattua mutta ihmeissäni olen. Loistoveisu jokatapauksessa.
Veisun takanahan häärii tuottamassa siis sama mies joka oli Amy Winehousen Valerie kappaleen takana eli Mark Ronson.

2 kommenttia:

  1. Hei vain, vahinko, en ole etsimäsi prinsessa. Minun sopisi ilmoittautua, jos joku etsisi äitiä itselleen. Jos prisessaa ett löydä, hyvä ajatus on tuo au-pair. Kokeile e-kontakti palstalta josko siellä ikäisiäsi prinsessoja olisi. Jos joskus löydät sopivan säyseän tytön, kerro siitä sitten täällä, tai vinkkaa minulle blogiini. T Annu

    VastaaPoista
  2. No hei, ai säyseän :) Ei, ei minun tulevan kullan täydy olla säyseä, riittää että hänellä on sydän ja omatunto, molemmat yllättävän harvinaisia nykyisin. En harrasta nettideittailua ainakaan vielä mutta kuka tietää ehkä pitäisi koittaa.

    VastaaPoista