torstai 23. huhtikuuta 2009

Hyvännäköinen

Ihannekumppani osa6
6.Hän uskoo että kestävä parisuhde on arvokas itsessään ja on valmis osallistumaan yhdessä ja yksilönä sen kunnossa pysymiseen ja rakentamiseen.

Jos pysyn sinkkuna niin joku päivä vielä aion koittaa lähestyä jotain naista menemällä sen viereen jossain hiljaisessa paikassa ja soittamalla sille radionauhurista tätä veisua ja laulamalla mukana virnuilemalla samalla leveästi :)

Tuosta tulikin mieleeni linnut tai siis se kuinka koiras linnut etsivät/kilpailevat naisista laulamalla/viheltämällä. Ihan super hulppeaa :)Minä tässä vähän viheltelen niin johan alkaa tiput pörräämään ympärillä.
Jokatapauksessa hieman erilaista poppia vaihteeksi :)

5 kommenttia:

  1. Vinkee biisi, sai heti aamusta hymyileen =).
    Ja sun suunnitelma on loistava, toivon mukaan pääset sen toteuttamaan :D.

    Ei tiput pörrää, ne lentelee viehkosti sun ympärillä, ne on kärpäset jotka pörrää :).

    -c

    VastaaPoista
  2. :) Pörrää pörrää, minäkin olin pörräämässä eilen ulkona. Nyt onkin sitten ääni täysin maassa (kuin vanhalla viskisiepolla) kaikesta pörräilystä.

    VastaaPoista
  3. Hahhah, sitä se pörrääminen teettää :D, vanha viskisieppo onki kuulu siitä että se on just niitä tsirppoja jotka vain ja ainoastaan pörräilee =D
    http://hikipedia.info/wiki/Viskisieppo

    Täytyy sanoa että pörräily on kyllä kivaa aina silloin tällöin ja varsinkin näin keväällä.

    -c :D

    VastaaPoista
  4. Tuo oli yks mun lempibiiseista lapsena. Kiva kuulla vuosien jälkeen. Mut tuota ei kannatta laulaa naisille. Mä en kauhiasti tykkäisi jos mua verrattais Michael Jacksoniin:) Prinsessa-77

    VastaaPoista