sunnuntai 12. huhtikuuta 2009

Jos sinulla ei ole rakkautta on aika ketkuttaa ja vetkuttaa

Sehän on nyt sillätavalla että vaikka on hemmetin hienoa että savuttomuus on pitänyt (jopa eilen ryypätessä pystyi vastustamaan kiusausta yllättävänkin hyvin vaikka ok 4 nikotiinipurkkaa poskessa toki helpotti asiaa :) ei se silti kait pitäisi tarkoittaa että minusta pitää tulla saamaton nahjus :)

Ai mitenkä niin,
jos minua lähestyy ulkonäöllisesti ns unelmieni tyttö,
jos minä pidän sitä jutellessa 10min kädestä ja se osoittautuu ulkonäöllisen vetävyytensä lisäksi muutoinkin mukavaksi,
jos ystäväni hoitaa hommansa siipimiehenä todella hienosti (yksi parhaista siipimies työskentelyistä joihin olen törmännyt aikoihin, hoiti ko seurueen muut ihmiset kanssaan tupakalle jättäen minulle miltei 20min aikaa jutella ko neidin kanssa kahdestaan ilman muun seurueen "häiriötä" :)

Jokatapauksessa niin voisi kait sitä numeroa tai jatkoa sitten ihan itsekkin kysyä.

En tiedä, olen niin tyytyväinen mun savuttomuudesta ettei jaksa edes harmittaa oma saamattomuus, sitä paitsi onhan se aina itsetuntoa kohottavaa kun naispuolinen on se joka tekee aloitteen.
Jos sattuma suo niin ensikerralla sitten.

Kesä on täällä.

Edit: koska kysymys tulee taatusti niin selvitetään hieman siipimies termiä/toimintaa. Siipimieshän on siis yleisimmin toinen kahdesta kaveruksesta (se kumpi, vaihtelee tilanteen mukaan) ja hänen tehtävänsä on yksinkertaisesti viihdyttää muuta seuruetta/esim neitipuolisen kaveria/kavereita sillä aikaa kun itse pilotti ohjustaa omaa mielenkiintoaan valittuun neitipuoliseen kohteeseen :)


Minä en voinut aiemmin sietää Robbieta mutta sitten myönnyin, ei ko show miehestä voi olla diggaamatta. Se on vain liian kaikkea jotta siitä voisi olla pitämättä. Huudattamisen arvoinen (pahoittelut naapureille, tosin ei vielä ole myöhä) kappale:

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti