lauantai 10. lokakuuta 2009

Hehkutus ja ketkutus

Tuo tyttö, "jonna" siis saa minun pääni niin pyörälle, hän antaa minulle niin vastakkaisia signaaleja että en tiedä miten päin olla. Toinen vaihtoehto on se että signaalit ovat hyvin selkeitä mutta koska olen niin ihastunut häneen niin en halua nähdä niitä.

Tekisi niin paljon mieli iloita ja kertoa koko maailmalle hänestä mutta tuntuu kuin täytyisi seisoa kaksin jaloin jarrupolkimella. Luulin kaiken menevän todella hyvin tai siis olen jo pariinkertaan luullut niin mutta sitten yhtäkkiä minulla onkin vastassani lasiseinä. Tapaamiset ovat menneet hyvin, 2yhteistä yötä, noin 50viestiä puolin ja toisin mutta joku näkymätön seinä on silti tässä vastassa. Minulle ei anneta oikeastaan minkäänlaista varmuutta tämän jatkosta ja se kai se on se suurin epävarmuuden luoja. En esim tiedä koska me nähdään seuraavan kerran vai suurinpiirtein nähdäänkö enää ollenkaan.

Tykkääkö hän edes minusta, ei aavistustakaan.

En tiedä, monet ovat varmasti sitämieltä että ei kannata ottaa onkea pois vedestä vaan jatkaa elämää kuin ennenkin ja pitää silmät auki. Joo teoriassa tietysti hyvä idea mutta kun sydän on varattu niin....

Asiasta täysin tuhannenteen, lukeekohan minulla otsassa nykyisin myös joku seksiterapeuttien yhdistys ry, tätä on oikeastaan käynyt aina silloin tällöin jo siitä lähtien kun viimeinen pitkä parisuhteeni päättyi mutta en silti käsitä miksi prosentuaalisesti niin useilla tapaamillani tytöillä/naisilla on tarve kertoa mulle jo muutaman minuutin jälkeen niiden makkarimieltymyksistä. Ei siinä mitään, ihan hauskaa ja noin mutta siis kun kyse ei ole edes mistään ns suorista iskutilanteesta niin jotenkin hassua että esim eilen minulle puhumaan tulleesta naisesta en tiedä käytännössä mitään muuta kuin etunimen ja suht yksityiskohtaisesti minkälaisesta kyydistä hän pitää. Ja kyllä, olen varma ettei kyse ollut siitä että hän olisi halunnut minun tai kenenkään muunkaan kanssa leikkimään eilen vaan ihan kuin olisi päivän uutisista minulle kertonut.

Edit: No hyvä on, on tietysti mahdollista että kyseinen ihminen oletti että kun hän kertoo tarpeeksi yksityiskohtaisesti minkälaisesta peuhaamisesta pitää niin minun olisi kuulunut miehenä innostua siitä ja vietellä hänet mutta vastoin ennakkoodotuksia ja häpeäksi koko miessukupuolelle :) olinkin ennemminkin ns jaahas asenteella ja siirryin juttelemaan työkavereilleni.

Edit2: Kyse ei siis ole myöskään siitä että olisin jotenkin supersuosittu, olen keskustellut asiasta miespuolisten ystävieni kanssa (siis heidän joita lähestytään mielestäni huomattavasti itseäni useammin) ja en tiedä, kai minulle on sitten vain helppo puhua tai jotain.

Musiikkia lantion keikutukseen (ihan siihen vaatteet päällä tapahtuvaan te senkin:)

Sharam - PATT (Party All The Time)

Brendan McBain|MySpace Videos

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti