lauantai 13. kesäkuuta 2009

Sukulaiset

12tuntia, 15 olutta, ihmettelyä miten 15v sitten viimeksi tavatuista pikkuserkuista on kasvanut aivan eri näköisiä ihmisiä. Huonoja vitsejä, paljon keskustelua, hieman kateutta yhtä onnellista pariskuntaa kohtaan. Yhden mummon vittuilua. Miettimistä vieläkö jaksaisi lähteä baariin. Haaveilua siitä että olisi se oma kulta kenen kanssa lähtisi kotiin.

Jäljellä itse ja eläkeläiset, ihmettelyä mitä ihmettä minä vielä täällä teen, minne se viimeinen samanikäinen äsken hävisi.

Tuleva löytymätön oma kulta, jos kysyn kauniisti niin tulisitko ulos tänään? Jos nähtäisiin 30min päästä?

I miss u like hell!

18 kommenttia:

  1. Ah, tuon ikävän olen kokenut kanssa tänä viikonloppuna! Kummallista kuinka sitä voi tuntea itsensä maailman ainoaksi yksinäiseksi ihmiseksi, kun on piiritettynä onnellisilla pariskunnilla!

    Mistä se mummo vittuili? Ne on pahimpia nuo mummot :D

    VastaaPoista
  2. Menin ulos, mutta sua ei näkynyt. Väärä kaupunki luultavasti:(

    VastaaPoista
  3. Sattuipa tosi ajankohtainen aihe! Minä olin eilen luokkakokouksessa. Ei tarvitse varmaan kertoa enempää...

    VastaaPoista
  4. Neiti Myy - niin en tiedä, toisaalta koitin lohduttautua sillä että minulla nyt on edes tuo ura yms ja niin en tiedä...

    Puhuin asiasta erään miespuolisen kaverin kanssa ja häneltä lipsahti suusta että sinä alat olemaan jo sen ikäinen että et sinä enään mitään löydä, sinun pitää hyväksyä se että ne on kaikki menneet jo ja jäljellä on vain noh ei niin viehättäviä ihmisiä :) (no hyvä on, ei se nyt ihan noin sanonut mutta tuo fiilis minulle tuli).
    Teki mieli tirvaista.

    Mummo nyt vittuili vähän kaikesta mutta ihan hyväntahtoisesti kait, ainakin naurettiin molemmat ja vittuilin takaisin :)

    ---------------------

    Anonyymi1 - Harmillista, luulen että oli väärä kaupunki tai väärä paikka ainakin.

    --------------------

    Anonyymi2 - Luulen että luokkakokous olisi minulle parempi, vaikka en ole vuosiin nähnyt juurikaan ketään entistä koulukaveria niin olen kuullut että ei se elämä ole monellakaan mennyt niin hehkeästi kuin oli suunnitellut.

    VastaaPoista
  5. Älä välitä mummoista äläkä lipsauttelevista kavereista. Liian ronkeli ei tietysti parane olla, mutta ihan mihin tahansa ei epätoivosta myöskään kannata sortua. Kyllä se oikea vielä osuu sunkin kohdalle!

    VastaaPoista
  6. Väärä kaupunki varmaankin. Siltä tuntuu useinkin. No Juhannuksena mä menen maalle ja sinne tulee mun isäni sekä kaikki sisarukseni perheineen. Kivaa olla niiden kaa ja ollaan todella läheisiäkin, mutta juhannuksena tuntuu vaan niin hölmöltä olla "yksin" tai no yksin on tosiaankin suhteellinen käsite. Mä olen aika monen pikkusen täti ja ne haluaa kaikki olla mun kanssa koko ajan. Sen lisäksi on luvassa kuolaavia naapurinsetiä ja muuta viihdettä:) Prinsessa-77

    VastaaPoista
  7. Ai niin joo flunssa parani ja nukun taas huonosti. Mun parvekkeella on linnun pesä ja mä herään joka aamu hirveeseen rääkymiseen. (Naakkoja/variksia/tai jotain) Muutenkin on kyllä ollut outo viikko. Töissä on ollut kivaa ja asiakkaat mukavia. Yksi asiakas jopa kosi mua. (Kieltäydyin) Mä jouduin lisäksi liftaamaan ekaa kertaa elämässä tuntemattoman kyytiin vieraalla paikkakunnalla keskellä ei mitään. Sattui vieläpä sekopäinen kuski joka puhui outoja, (olisi halunnut ottaa musta kuvia lehteen. Kieltäydyin) mies oikaisi vielä metsätien kautta ja mä olin kauhuissani. Onneksi ei sattunut mitään ja päädyin oikeaan paikkaan. Tänään vielä entinen poikakaveri nykyinen ihan vaan kaveri ehdotti mulle lapsen tekemistä saatais kumpikin pitää lomaa töistä ja meillä kuulemma hoituisi yhteishuoltajuuskin hyvin. (kieltäydyin koska haluan lasteni isänkin) Ei koskaan kannata valitella ettei elämässä tapahdu mitään, koska sillon alkaa tapahtumaan kaikkea outoa ainakin mulle. Prinsessa-77

    VastaaPoista
  8. Sukujuhlat on kyllä aina niin mieltä ylentäviä tapahtumia..

    Mun kummitäti esitteli se bileissä kaikki kummilapset. Muut esiteltiin tyyliin: "Tässä on X ja tässä X:n puoliso XX. Ne olleet naimisissa jo sata vuotta." Mut esiteltiin: "Tässä on PartyFlickan. PartyFlickanista tulee juristi."

    :D

    VastaaPoista
  9. Kirsikka - Luulen että kannattaa olla hyvinkin ronkeli kunhan tietää oikeat asiat jotka itselle merkitsee. Odottavan aika on jumalattoman pitkä mutta siitä huolimatta.

    -----------------------------

    Prinsessa-77 - Hmmm, en tiennytkään että sinä olit aiemman postin anonyymi kommentin takana :) Kiva että olet parantunut ja että et pääse tylsistymään :)


    -----------------------------

    PF - Sukujuhlat on juu, tosin on minulla onneksi pari sukulaista joiden kanssa tarinaa tulee luonnollisesti ettei ihan jäykistelyksi mene. En tiedä, jotenkin on jäänyt sellainen että vieläkin kun tulee joku isosetä kysymään että mitäs sen poikamiehen elämään kuuluu niin tulee ensiksi sama hieman epävarma olo kuin teininä. Sitten onneksi muistaa että hei mullahan menee elämässä ihan sillai hyvin, ei mitään hävettävää yms yms vaikka kaikki ei nyt ihan täydellisesti olekkaan.

    VastaaPoista
  10. Juu minä olin takana. Mä olin niin murheen murtama siitä siitä ettet ollutkaan pihalla, että unohdin laittaa nimeni loppuun:) Joo ja en pääse joo taas tylsistymään. Valitetettavasti mun kaikki toiveet toteutuu (aito prinsessa), mutta mä en koskaan opi täsmentämään toiveitani oikein ja ne toteutuu siis väärällä tavalla. Onhan se sinänsä kivaa että kositaan tai ehdotetaan lapsen tekemistä. Vielä kivempaa jos niitä olisi ehdottanut sama ihminen ja vieläpä sellainen kenestä pitäisi:) Prinsessa-77

    VastaaPoista
  11. Sukujuhlat ja sukulaisten tenttaussessiot on kyllä jotain niin ahdistavia, että masentaa jo melkein pelkkä ajatuskin. Toivottavasti seuraavissa sukujuhlissa sun ei tarvitse edustaa ns. yksin. Sillä ajatuksella sitä on yrittänyt itse kestää vastaavat tilaisuudet :).

    VastaaPoista
  12. Prinsessa-77 - Joku taitaa hieman liioitella mutta kiitos kumminkin :)
    Ja eikös tärkeintä ole lopputulos joten ei nuo sinun jutut nyt sikäli huonoja ole, haluat lapsen, lapsen olet sinä saaman jne :)

    --------

    h_eidi - Onhan ne mutta jos sinkkuna olo on sukujuhlissa ankeaa niin arvaappa miten ankeaa oli kun olin tuossa jokunen vuosi sitten hetken työttömänä sinkkuna, silloin sitä vasta itsensä voittajaksi tunsikin.

    VastaaPoista
  13. Eipä kestä vaikka en mä mitään liioitellut:} Jos tärkeintä on lopputulos niin täytyy muistaa vastata myöntävästi sen asiakkaan kosintaan jos vielä tapaan sitä koskaan. Sen lisäksi täytyy muistaa suostua exän vauvasuunnitelmiin. Onhan mulla aikaa myöhemminkin etsiä elämäni rakkautta, kun lapsi on isällään ja aviomieskin melkein tuntematon. Melko vanhanaikasta se varmaan on nykyään enään olettaa että ensin rakastuu ja sitten tekee lapsia ja vieläpä kasvattaa ne yhdessä. Tyhmäähän se on varmaan uskoa ikuiseen rakkaauteenkin, kun ei edes lyhyetkään suhteet onnistu. Kiitos taas hyvistä neuvoista. Stressikin meni muuten ohi joten kiitos diagnoosista:) Prinsessa-77

    VastaaPoista
  14. Paljon hyviä ideoita :) Itsenikin kannattaisi varmaankin harrastaa suojaamaton yh suhde abortin vastustajan kanssa ja mielellään vielä
    mahdollisimman patavanhoillisen että naimisiinkin sitten menisi samassa rytinässä. Voisi tämänkin blogin pidon lopettaa turhana hömpötyksenä. Rakkaus? pah, se on sitä kun vaimon kanssa lauantai iltana urheiluruudun jälkeen... Se oikea? mikä oikea, vasen oikea vasen oikea kyllä täällä ne tiedetään muut oikeat on hömpötystä.

    VastaaPoista
  15. Sinänsä ihan hyvä idea toikin paitsi. Kannattaa kokeilla. Kesällä on kaiken maailman hihhuli tapahtumiakin vielä sopivasti. Mennäänkö yhdessä johonkin körttiseuroihin jos vaikka molempia onnistaisi? Sinänsä on kyllä aika epäoikeudenmukasta, että sä saat tehdä lapsia saman tyypin kanssa kenen kanssa meet naimisiinkin. Tai no tärkeintä oli se lopputulos:) Prinsessaväliviiva77

    VastaaPoista
  16. Hyvä idea, heinäkuussa on lomaa joten hyvässä lykyssä ehditään kiertää useampikin tapahtuma :)

    VastaaPoista
  17. Juu mä tosin veikkaan että heti ekassa tapahtumassa käy säkä:)

    VastaaPoista