tiistai 30. kesäkuuta 2009

-------------- nuku vaan

Näköjään bloggeri huomioi julkaisut vaikka ne ei olisi julkaistuna kuin sekunnin.
Tupakoinnin lopettamisen etenemisestä kirjoitin, oli tylsä tarina, ei itselle mutta muille. Sen lisäksi kirjoitin pettämisestä, oli sekin tylsä tarina, ei itselle mutta muille. Sen lisäksi suunnittelin postausta suunnattuna miehille, se se vasta tylsä juttu olikin (paitsi miehille)

Mistäköhän sitä saisi nyt pariksi viikoksi sen ylimääräisen energian että jaksaisi touhuta aktiivisesti lomaan asti, olen suoraansanoen ollut taas vaihteeksi duunien takia joka ilta ja vkl niin kuollut että ei mitään järkeä. Vkl olin yhden tyttöpuolisen kaverin kanssa ulkona ja kotiin kävellessä meinasin nukahtaa pystyyn.

Vastakkaiselle sukupuolellekkin sopiva iskurepliikki (en harrasta mutta ei liity tähän) olisi että tuletko nukkumaan mun kanssa ja kun sanon nukkumaan niin tarkoitan tosiaankin nukkumaan :)

Toisaalta se ei olisi kyllä minusta yhtään niin tylsää kuin miltä se joistakin saattaa kuulostaa, yhdessä nukkuminen sopivan ihmisen kanssa on vähintäänkin upeaa, aina välillä voi herätä ja keksiä uuden asennon jossa olla eri tavalla kosketuksissa ja kuunnella hetken toisen tuhinaa ja nukahtaa taas.

Pitäisikin siis laittaa hyvin erilainen deitti ilmo kuin tuo aiemmin suunniteltu listaus :) Etsitään kivaa unikaveria, vaatimukset, hyvä nukkumaan ja pitää lähekkäin (lue kiinni toisessa) nukkumisesta.
Mukaan vielä liitteeksi tämä kappale :)

10 kommenttia:

  1. Hei taas! Olin neljä päivää mökkeilemässä. Uin, soudin ja lenkkeilin koko ajan. Kuumaa oli tosin mä kävin itsekkin liian kuumana. Panetti hirveesti ja piti purkaa energiaa johonkin. Mökkeillä pitäisi oman kullan kaa eikä sukulaisten kanssa. Eikä ainekaan kylässä missä on tuntenut kaikki aina ja kaikki tuntee mut joten ei sellasten kaa voi mennä sänkyyn. Grillattiin ehkä vähän liikaa lihaa, kun mä aloin lenkilläkin näkemään pomppivia paisteja ja uidessakin kaakattavia sellaisia:) Ja sitten kommentit teksteihin...surullista et Michael J kuoli vielä surullisempaa on ollut seurata miten ihmiset rahastaa sen kuolemalla, kivaa että aloit taas soittamaan mä olen itse täysin epämusikaallinen mutta mulla on korvat;) niin ja kauan sä olet ollut polttamatta? Mä olen surkea nukkumaan valitettavasti enkä oikein osaa nukkua kenenkään kanssa:( Lähellä on kyllä muuten kiva olla.

    VastaaPoista
  2. ps Mä voin mielelläni lahjottaa sulle ylimääräisen energiani ja sä voit tulla millon vaan nukkumaan ihan vaan nukkumaan:)

    VastaaPoista
  3. Prinsessa-77 - No hei, kuulosti kivalta sun mökkireissu, kelpaisi vastaava itsellekkin, noh parin viikon päästä. Harmi ettei panetukseen löytynyt auttavaa kättä mutta onhan tässä vielä kesää jäljellä :)

    Tupakoimatta olen ollut nyt 3kk (hehkutin sitä muistaakseni jossain vaiheessa täälläkin) mutta sitä ennen tulikin savustettua puolet elämästä.

    Kiitos energia tarjouksesta ja kutsusta mutta eikö meidän pitänyt sinne herätysjuhlille mennä :)

    VastaaPoista
  4. Mökkireissu oli kyllä kivan rentouttava ainakin osittain. Mun päässä soi tosin vieläkin Neljän Ruusun missä vaan nonstoppina. Kaupungissa on helpompi olla tosin kun on niin kiireistä ettei ehdi aatella asiaa. Juu muistan kyllä että luin sun tupakkalakosta. Hienoa että se on pitänyt. Niin ja tietenkin me mennään herättäjäjuhlille. Mut miten voin juhlia heräämistä jos ei ensin nuku?

    VastaaPoista
  5. Ai et oot tylsä vai? ;)
    Voisin lahjoittaa sulle sylillisen mun draivia, sitä nyt jostain riittää, ehkä siitä et mulla on muutto edessä ja elokussa vielä lomaakin vähän jäljellä :)

    Nukkuminen <3, lusikka <3

    -c

    VastaaPoista
  6. Prinsessa-77 - Odottaa laukut pakattuna kuin partiopoika :)


    ----------------------------


    C- Kuule, sensijaan että aloitat jokaisen kommentin enemmän tai vähemmän vinoilulla :)

    VastaaPoista
  7. joo, mä lupaan lopettaa tän.
    -c

    VastaaPoista
  8. -c , Hei tyyppi, hymiö unohtui, oikeasti tosi kiva että kommentoit vaikka vähän vinoiletkin :)

    VastaaPoista
  9. Hyvä rinsessan etsijä,
    Kerrankin päätin että, no nyt ei sit vinoilla, paitsi noi vinoilut on tarkoitettu hyvällä, mut sori niistä, mä vaan oon tälläinen...Niin siis päätin olla asiallainen, ei vinoilua eikä mitään hymiöitä, lupaan vaan lopettaa moisen touhun, tosin en tiedä pystynkö mutta yritän :).. ja nyt siis siellä sit vaaditaan hymiöitä. No tässä niitä tulee sitten :D :) =), okei, nyt tyytyväinen.
    Ja hei, ei pelkoo ettenkö kommentois joskus, tykkään lueskella sun juttujas :)

    -c :) :D =) :P

    VastaaPoista