tiistai 26. toukokuuta 2009

Viides osa (Karhuherra poikamieheltä)

Varoitus negaamista jälleen kerran (selitystä karhuherran posteihin tuossa postauksessa)

Miksi sinä et ole sellainen?
Miksi minä olisin sellainen, en ole koskaan ollut olevinani sellainen?
Minä haluan että olet sellainen?
Minä en valitettavasti ole sellainen, voisitko rakastaa ja kunnioittaa minua tällaisena?
Minä haluan sellaisen!
Minä olen pahoillani, jos sellainen on sinulle tärkeää niin olen kovin surullinen mutta minä en sitten ole se jota etsit.
Minä haluan sellaisen!
Olisiko mahdollista että tekisimme jotain jotta olisit tyytyväinen minuun tällaisena?
Ei, minä en tahdo sinua.
Kiitos, minäkin rakastan sinua.

Kun valhe vaihtuu toiseen valheeseen jäljelle jää vain tyhjyys.



Hmm lupasin rokkia mutta tämä sopii mielestäni tämän tekstin kanssa paljon paremmin ja onhan tämäkin tavallaan rokkia. Ensipostissa sitten kunnon räimettä.

4 kommenttia:

  1. Karhuherra on sympaattinen ja sanoo asiat naulan kantaan (ainakin tälläkertaa). Sellaisiahan me ollaan!

    VastaaPoista
  2. Kiitos. Sellaisiahan me ollaan??

    VastaaPoista
  3. Kirjoitin tosiaan lyhyesti ja enempiä selittelemättä!:) Karhuherran toteamukset saivat vain hymy nappini painumaan pohjaan ja minua huvitti suuresti myös juttuun kätkeytyvä huumorikin. Jo siinä ei ollut huumiria, niin sitten minä olen vain outo -ja siinäkään ei ole mitään uutta. " Olen vain sellainen":) Huumortista huolimatta näin toki ajatusten toisen puolen...oikeaa asiaa, niin totta ja joskus sietämättömän totta!!!

    Niin, me kaikki ihmiset ollaan tuollaisia (siis "sellaisia") Karhuherran kuvailemia. Me haluamme välillä toisesta (etenkin parisuhteessa) asioita mitä hän ei ole. Ja sitten taas vastavuoroisesti toinen haluaa jotain sellaista mitä me emme ole. Olen sitä mieltä, että tätä tapahtuu myös hyvissä suhteissa (välillä). Se kertoo (mielestäni) vain siitä, että olemme ihmisiä -ja inhimillisiä virheinemme ja toiveinemme. Epätyydyttävässä suhteessa se elämä onkin sitten vain kokoajan tuollaista kuvatun kaltaista. Totuus kulkenee jossain kahden ääripään välissä veteen piirrettynä viivana...!?

    Olipas sekavaa...Itse ymmärsin nippa nappa mitä yritin selittää;)

    VastaaPoista
  4. Rivien välistä voi näköjään lukea niiiin monilla eri tavoilla :)

    VastaaPoista