perjantai 22. toukokuuta 2009

Rakas joulupukki

Luulen että et ole saanut lahjalistojani viimevuosina ja koska olen ollut killti kuin mikä niin päättelin sen johtuvan siitä että olet vain niin kiireinen joulun aikaan. Sen vuoksi päätinkin ratkaista asian kirjoittamalla sinulle nyt, hah, herätys vanha valkoparta.

Minä poikamies toivoisin seuraavia asioita näin kesän kynnyksellä (olisi kiva ylläri jos voisit toimittaa ne jo vaikka tuossa muutaman viikon päästä loman alussa)

1. Kesäkissan tai sitten mielummin sellaisen pysyvämmän(jos sinulla ei ole pysyvämpiä varastossa niin sitten kesämalli), sellainen tiedätkö jonka voisin syödä, tai en siis oikeasti syödä mutta leikkiä syöväni, sellainen pusuteltava leikkikaveri henkinen, kiva ja muutoinkin mukava.
Sellainen jonka kanssa voisi mennä öisin uimaan, kesäklubille, mökille, piknikille ja sitten loppukesästä kaupunkilomalle.
Sellainen jota katsoisin elokuun lopussa silmiin illalla kun on jo hieman viileää ja kertoisin sille että rakastan häntä.(olisi toki toivottavaa että vastauskin olisi positiivinen, olisi hieman turhan julmaa jos ei :)

Ei ilkeää eikä varattua, eikä sellaista joka on kova huutamaan vaatteet päällä, minä kun en kestä huutoa paljon ollenkaan ja muutenkin se pilaisi tunnelmaa.

Ihannekumppani osa 17.
17.Hän ei ole ihan sama ihmistyyppiä mutta ei myöskään kontrollifriikki. Omaa mielipiteitä mutta on valmis kompromisseihin ja toisen näkökannan huomioimiseen.


5 kommenttia:

  1. Olet varmasi ollut tosi kiltti ja uskonpa että joulupukilta liikenee yksi mukava (kesä)kissa sinullekin. Minulla on hyvät välit Joulupukkiin (koska olen niin kiltti) ja taidan pyytää, että hän antaa sinulle yhden pysyvän kisun kaikkiin toivomiisi tarkoituksiin ja ehkä vähän enempäänkin kuin uskalsit toivoa! Miltä kuulostaa, teen tämän tietenkin vain suostumuksellasi?!

    VastaaPoista
  2. Voi kiltti PrimaVera, voisitko toimittaa minunkin lahjatoiveeni? Pukki on saattanut vähän loukkaantua, kun aloin jossain vaiheessa epäillä hänen olemassaoloaan. En tiedä mikä minuun oikein meni, kai se oli jotain rajojen kokeilua. Sain kyllä lahjoja viime joulunakin, kirjoja, astioita ja muuta, mutta jotenkin tuntui että ne oli äidiltä, se kun selitti ja tiesi niistä niin paljon. Vaikka äidilläni onkin tosi hyvä mielikuvitus, en usko hänen hankkivan minulle kollia...ja toisaalta hyvä niin, joten...

    VastaaPoista
  3. Hmmm, minä uskon kyllä joulupukkiin, mutta hieman minua epäilyttää, että hän hankkii näin kesällä lahjoja ja kun joulunakaan se ei ole aina muistanut hankkia niitä mitä oikeasti on toivottu, täysin ymmärrän kyllä tavallaan, koska ei pukkikkaan mahdottomaan pysty, vaikka kuinka taitava on ja hyvää tarkoittaakin.
    Itse taas uskon täysin FB.n testeihin :D, sielä luvattiin kesäksi kissaa, joten tässä sitä nyt vaan odottelen. Valitettavasti siinä testissä ei sanottu mistä se tulee mutta kuulemma sellaista kivaa on odottettavissa, joten nyt vaan sitten odottelen että mistä ikkunasta tai ovesta se putkahtaa esiin =)

    Mutta silti toivon että kaikkien toiveet toteutuu, joulupukin avulla tai ilman ;)

    Mukavaa sunnuntaita :)

    -c

    VastaaPoista
  4. PrimaVera - Huippua, toki sopii, miksi ei sopisi! (tosin tuo että enemmän kuin uskalsit toivoa vähän jänskättää)

    --------------

    -c - ei liity asiaan mutta minä en vain opi sitä että FB tarkoittaa naamakirjaa eikä sitä mitä ennen. Yhtäkaikki, jos ne jotain lupasivat niin kannattaa luottaa, ainakin yhtäpaljon kuin joulupukkiin keskikesällä :)

    VastaaPoista
  5. Niin, siis ennenhän se FB tarkoitti FootBall =D,ku et varmaan tarkoittanut sitä kolmatta tarkoitusta FB.lle minkä minä tiedän :D.

    Mutta siis hyvin pyyhkii sulla että mulla, sä luotat et joulupukki toimii, mä luotan typeriin testeihin :D, takuuvarmaa on siis et meillä on molemmilla antoisa kesä edessä ;D

    -c

    VastaaPoista