sunnuntai 24. toukokuuta 2009

Viimeinen peliminuutti ennen lomaa

Kun on itse ainoa kirjoittaja niin tulee helposti kerrottua vain positiivisia seikkoja itsestään ja koska kukaan ei ole lähelläkään täydellisyyttä ja kaikissa on epämiellyttäviäkin piirteitä niin siitä tämä postaus:) :

En ole koskaan sanonut olevani helppo, en sinnepäinkään. Oikeastaan kaikkea muuta, ensiksikin minä olen ajoittain jääräpäinen, sen lisäksi omaan voimakkaita perusteltuja :) mielipiteitä, sen lisäksi suhtaudun joihinkin asioihin joidenkin mielestä liian vakavasti ja kriittisesti. Sen lisäksi olen ajoittain saamaton, hidas aamuisin ja talvisin kerään painoa jota sitten keväällä vimmalla poistan. Minä olen ajoittain liian huolehtiva ja huolehdin myös asioista joihin en voi vaikuttaa.

Sen lisäksi en ole erityisen kaikkia rakastava. Saunassa heitän monien mielestä liikaa löylyä ja väitellessä en aina osaa huomioida toisen näkökantoja tarpeeksi hyvin vaikka yritän parhaani.

Asiasta täysin toiseen niin arvatkaa kuka odottaa kesälomaa alkavaksi kuin kuuta nousevaa, varsinkin ensimmäisen viikon ohjelman(ohjelmattomuuden) olen suunnitellut haaveissani jo mökkijuomisia ja syömisiä myöten.
Näen jo itseni iltapäivän auringossa paistamassa muurikalla lettuja ja loikoilemassa drinksulasi kädessä. Ensimmäinen viikko on siis tarkoitettu vain ja ainostaan stressitasojen nollaamiseen :)

Ihannekumppani osa 18.
18. Hänessä on asennetta ( ei tarkoita samaa kuin asenneongelma :)


Letkeää kesämusiikkia (seuraavan postin veisu on sitten taas rokkia ettei mene ihan nynnyilyksi:)

5 kommenttia:

  1. Oi, niin ne ekat viikot on hyvä hoitaakin!! :)

    VastaaPoista
  2. Ai, säkin siis oot vaan ihminen, hetken aikaa oon kuvitellu että herra etsivä on joku yliolento :P

    Loma <3, hyvältä sun suunnittelmattomuus kuulostaaki :)

    -c

    VastaaPoista
  3. Hmm sepä sattui hyvin...Mä näen itseni laiturilla lojumassa soutelun ja uimisen jälkeen ja syömässä myöhemmin lettuja mansikoiden kanssa saunaan lämpenemistä odotellessa:)Tai no oikeesti edessä on vaan töitä, töitä ja töitä. Rentoutumisesta mä olen joskus vaan muistaakseni kuullut puhuttavan:( Eikä noi sun huonotpuolet ei nyt kauhean pahoilta kuulostanut. Mielipiteistä puheenollen wikipedia väittää että "treffit (ruots. träff) tarkoittavat slangissa sovittua tapaamista etenkin seurustelutarkoituksessa" eli sekin on siis täysin väärässä:)

    VastaaPoista
  4. Amy - mikään ei ole hulppeampaa kuin hypätä ensimmäistä kertaa järveen ja huomata kuinka syvemmälle vajotessa stressitasot laskee.

    -----------------

    c- yliolento ei toki :), minulla on tosin ystävä joka käyttää itsestään hieman vastaavaa nimitystä, mukava mies kaikinpuolin :)

    ----------------------

    Anonyymi - Työt on hyväksi, ei pääse laiskistuman :) Kai sinulla edes joku pitkä vkl on lomaa?

    VastaaPoista
  5. Sori unohdin laittaa edelliseen viestiin nimimerkin loppuun...mut siis vaihdoin just uuteen työhön ihan toiselle alalle, joten ei ole lomia. Ennen mulla oli virkatyöaika ja aina pitkät kesälomat. Nyt työajat, työpäivät ja paikatkin vaihtelee. Työ vaikuttaa vielä niin ihanalta ja mä olen muutenkin ylienerginen joten ei kannatta olla huolissaan mun laiskistumisesta:) Enköhän mä ehdi mökkeilemäänkin jossain vaiheessa kesää. Prinsessa-77

    VastaaPoista