keskiviikko 17. maaliskuuta 2010

Pehmeys ja kovuus itsessä

Sekavaa horinaa: :)

Olipa kerran Oliver joka vuosien mittaan tajusi että hän on usein hyvin voimakastahtoinen, hänellä on suurehko ego, hän tarvitsee vastavoiman, hän on vaativa jnejne. Tulipa sitten päivä jolloin Oliver ihan tietoisesti päätti lähteä muuttamaan käytöstään, hän päätti että esim tästälähtien hän ihmissuhteissa yrittää aina loppuun asti kiltteydellä ja sulkee suuttumuksensa pois ja koittaa ymmärtämisellä ja pehmeydellä tavoitella ratkaisuja ongelmiin.

Olin tänään ulkona kävelemässä ja mp3 soitin paukutti äkäistä rokkia korviin, tunsin kuinka kylmät väreet menivät selässä ja miltei tippa tuli linssiin kun tuli jotenkin niin kotoisa ja hyvä olo. Olin palannut henkisesti kotiin, pois siitä ylipehmeydestä johon olin itseni ajanut, siitä ylikiltteydestä jolla olin koittanut asioita ratkaista ja jota nämä tietyt ihmiset käyttivät häikäilemättä hyväksi.

Nyt tunsin kuinka dieseli virtasi taas suonissa kun minä ja kid rock lauloimme duettona: I am American bad ass :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti