tiistai 3. helmikuuta 2009

Mitä on oikeasti tapahtunut

Myönnän, olen tehnyt aivan liikaa töitä viimeaikoina, myönnän en ole nukkunut tarpeeksi, myönnän olen ollut kärttyisä em asioista johtuen mutta silti.

Kaikki alkoi jo oikeastaan jouluna,

  • Yksi ihminen joka oli osoittanut kiinnostuksensa kauttarantain ei ollutkaan kiinnostunut(asia ei ollut mulle silloin mitenkään merkittävä jonka takia en siitä silloin edes kirjoittanut mutta nyt kun alkaa miettimään niin noihin aikoihin kaikki muuttui)
  • Toinen ihminen joka katseli muo koko syksyn kuin kuumaa puuroa ei enään vilkaisekkaan muhun(samassa työpaikassa) (ok ehkä on löytänyt onnen tai mitä lie, ei haittaa mutta..,
  • Ystäväni ei ole vastannut mun viestiin viikkoon(tätä mä oikeasti ihmettelen sillä ei olla riidelty yms)
  • Toinen ystävä ei soita vaikka aiemmin soitti useamman kerran viikossa ja vastailee viesteihinkin vuorokauden viiveellä vrt aiemmin tunnissa(tätäkin ihmettelen suuresti)
  • Viime vkl yksi tyttö joka on kanssa flirtannut mulle aina kun olemme tavanneet oli alkuillasta hyvinkin kiinnostuneen oloinen ei hetken juteltuamme enään ollutkaan (puhuttiin mm kissoista, pullantuoksusta, mediakritiikistä ja musta oltiinn ihan samoilla linjoilla, sain hänet nauramaan useastikkin jne jne)
  • Erään työhön liittyvän kurssin opettajatar joka aiemmin ihan selkeästi katseli muo ei viime kerralla vilkaissutkaan (sopii näitten aieminpien tapausten jatkoksi vaikka ei itsessään nyt mitenkään merkittävä juttu olekkaan.)
Huokuuko musta nykyisin jotain tosi pahaa vai mistä ihmeestä tämä yhtäkkinen hylkiöys nyt johtuu? Soitin jo eräälle vanhalle ystävälleni ja kysyin mutta hän väitti sattumaksi, pah sanon minä joku jekku tässä nyt on.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti