keskiviikko 25. helmikuuta 2009

I love to roll / Minä rakastan kieriä

Kuten tarkkanäköisimmät ovat saattaneet arvatakkin musikki näyttelee poikamiehen elämässä suurehkoa osaa niin aktiivisen kuuntelun kuin myös epäaktiivisen oman soittamisen kanssa. Tiedän että voi varmasti vaikuttaa tylsältä linkittää noita tuubin videoita mutta minusta ne sopivat kokonaiskuvaan ja antavat koko blogille paljon enemmän hmm tunnelmaa. Lisäksi musiikkimaku kuten kirjoitustyylikin kertoo minusta ihmisestä paljon (vaikka se olisi huomattavan laajakin).

En tiedä, jotenkin olen ajatellut että olisi hienoa jos kaikilla ihmisillä olisi joku ns oma juttu jolla ilmaista itseään, ei edes välttämättä ns taideaine vaan joku johon pystyy uppoutumaan ja kenties luomaan jotain ns uutta vaikka vain hetkeksi ja vaikka vain itselleen. Se mikä kyseinen juttu on - täysin toisarvoista.

2 kommenttia:

  1. Hei,

    mä olen tässä parin päivän aikana lukenut tätä blogiasi ja nyt on vaan pakko kommentoida, että olen täysin samaa mieltä kanssasi siitä, että nuo musalinkit tukevat kirjoituksiasi hienosti. Ja sulla on myöskin erittäin hyvä maku musiikin suhteen. :)

    VastaaPoista
  2. Hei Satu ja kiitos. Siis mä itse/mulle musiikki on niin olennainen osa koko tunnekokemusta ja tykkään muutenkin ns kokonaistunnelmoinnista johon liittyy vaikka valaistukset, viinylin pyörintä soittimessa, höyryävä kahvi tai kaakao ja sade ikkunassa.

    VastaaPoista