lauantai 27. helmikuuta 2010

Uusi yritys

Huomaan istuvani polvillani, mulla on niin
mielettömän ikävä sinua mutta sinä et vain tule. Istuin eilen yksinäni baarissa kun kaverini oli lähtenyt, viereen tuli poika ja tyttö, pidin heille 5min monologin siitä kuinka suomalainen mies ei kaipaa mitään muuta kuin että joku rakastaisi häntä vilpittömästi ja ilman ehtoja. Kun joku rakastaisi häntä myös silloin kun hän ei menesty, myös silloin kun hän on heikko.

Tyttö katsoi minua kuin hullua, poika katsoi minua ja näin hänen katseestaan että hän ymmärsi 100% mitä minä tarkoitin.

Tein tänään itunesin kappaleistani uuden soittolistan jonka tarkoituksena on estää minua kuuntelemasta liian synkkää musiikkia ja toimia piristäjänä.

Tämä on yksi listalla olevista kappaleista:

2 kommenttia:

  1. "Tyttö katsoi minua kuin hullua, poika katsoi minua ja näin hänen katseestaan että hän ymmärsi 100% mitä minä tarkoitin."
    Erinomaisesti kuvailtu. Kyllä meillä miehilläkin on sydän.

    VastaaPoista
  2. Luulen että usein vähintään yhtä suuri kuin naisillakin (ei sikäli että kyseessä mikään kilpailu olisi)

    VastaaPoista