lauantai 24. tammikuuta 2009

Talviseisaus & haaste

Pakko se on myöntää, minua vaivaa pahemman luokan talviväsymys, ei ole tätäkään tullut päivitettyä ikuisuuksiin. Jokainen ilta on kovat suunnitelmat mutta kun raahautuu töistä harrastusten kautta kotiin haluaa vain loikoilla ja hukuttaa murheensa mölytoosaan.
Tein myös vakaan päätöksen että ennen helmikuuta minä en tee aloitteen aloitetta mitä tulee oman kullan etsimiseen.

Dashutka lähestyi minua haasteella ja herrasmiehenä ollos hyvä :)

1. Pidän kissoista, siis niistä karvaisista, ne on ehkä siisteimpiä otuksia maailmassa vaikka usein myös vittumaisimpia otuksia mitä maa päällään kantaa. Tällähetkellä mulla ei ole niitä tai muitakaan eläimiä ainuttakaan mutta sitten joskus sen oman kullan (jonka ilmestymistä odotan kuin kuuta nousevaa) kanssa olisi kiva että olisi ainakin 2.

2. Vauvakuume, ai sitäkö ei voi tulla miehille? no mitä tämä sitten on (ja joo ei kannata pelästyä, en mä samantien ensitreffeillä ole asiaa ehdottamassa)

3. Pinaatti, pinaatti-feta pasteijat nam, pinaattikastike nam, pinaattikeitto yök (kiitos lastentarhan)

4. Soi tällähetkellä: Pitkästä siis tosi pitkästä aikaa Weezer yhtyeen Blue albumi

5. Siivoaminen, tunnustan mulla käy nykyisin siivooja 2krt kuukaudessa. Suosittelen vaikka aluksi tuntuikin tosi kummalta ja jotenkin syylliseltä.

6. Syyllisyys, nyt kun tuon siivojan kirjoitti oikein julkisesti näkyville ja lehdet paukuttavat lamaa tuntuu entistä syyllisemmältä.

Haasteen säännöt:

  1. Link to the person who tagged you.
  2. Post the rules on your blog.
  3. Write six random things about yourself.
  4. Tag six people at the end of your post and link to them.
  5. Let each person know they've been tagged and leave a comment on their blog.
  6. Let the tagger know when your entry is up.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti