perjantai 9. tammikuuta 2009

Jotain kestävää

On aina mukavaa kun vastakkaisen sukupuolen edustajilta saa huomiota, katseita, hymyn, silmäkontaktin jnejne kevyttä flirttailua työpäivän piristeeksi. Erityisen kivaa se on mikäli kokee toisen osapuolen erityisen viehättäväksi yms. Kuitenkin sitä vaihtaisi vaikka minkä mallikerhon(ei sikäli että mallivartalo minua jotenkin erityisesti viehättäisi) flirttailut niin mielelllään siihen yhteen ihmiseen joka sen sijaan että flirttaisi mulle niin pitkälle että sekunttikin vielä ja kopiohuoneesta kuuluu sutinaa, ottaisi muo kädestä ja haluaisi tietää kuka mä oikeasti olen (jonka jälkeen tosin sieltä kopiohuoneesta todennäköisesti ja toivottavasti sitä sutinaa vasta kuuluisikin). Ei siinä kivaa ekakin vaihtoehto on jne jne mutta välillä tuntuu että pitäisi teettää paita johon kirjottaisi että hei mä olen ihan oikeasti etsimässä jotain kestävää.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti