maanantai 24. toukokuuta 2010

Hmmm hmmmmmmmmmm

En oikeasti tiedä, ei oikeasti aavistustakaan. Hmm vettä oli ilmeisesti virrannut nyt sitten vihdoin tarpeeksi joessa ja niinhän siinä sitten kävi. Oli mukavaa, oli oikeastaan hyvinkin mukavaa, hänessä ei ole mitään vialla vaan päinvastoin kaikinpuolin oikein viehättävä ihminen ja yhdessä vietetyt muutamat vuorokaudet, kaikenjärjen mukaan minun pitäisi olla innoissaan kuin puuhevonen kuutamolla. Olinhan minä siis tavallaan ja aion minä soittaa, en ehkä tänään en ehkä huomenna mutta viimeistään keskiviikkona.

Koska käytin sanaa "mutta" niin niin, pääosaltaan minua mietityttää 2 asiaa, toinen on että olenkohan nyt ihan valmis sitten kuitenkaan, huomasin nimittäin että ilm tuosta aiemmasta pieleen menneestä jutusta johtuen minun oli huomattavasti vaikeampi jotenkin hmmm avautua ja olla oma itseni kuin mitä aiemmin ja toinen asia on tämä edelleen jatkuva työtilanteen epävarmuus joka siis edelleen tarkoittaa sitä että saatan olla kuukauden sisällä jossain hyvin pitkällä ja hyvin pitkän aikaa.

Mutta kivaa ja hyvin intensiivistä oli kaikinpuolin :)

Edit: Luulen että tämä oli niitä tapahtumia jotka tajuaa oikeastaan kunnolla vasta kun on kulunut hetki.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti