sunnuntai 12. joulukuuta 2010

Klunks

Tyttö jolle hiustenpituus on elämää suurempi asia otti yhteyttä sitten torstaina yllättäen kuitenkin, juttelimme chatissä 5tuntia, kysyin uudestaan että käydäänkö kahvilla, ei halua kuulemma kiirehtiä (jaahas no hyvä, minä kun en tajunnut että kahvi tarkoittaa ilm sitten jotain hyvinkin suurta). Laukoi kohteliaisuuksia keskustelun lopuksi, vrk myöhemmin lähetin lyhyen sähköpostin --- ei mitään vastausta...

Kesäinen deitti-ihminen soitti eilen, kutsui itsensä (ok oli siinä minullakin osani) kylään, tilasimme ruokaa, katsoimme yhden dvd:n ja pöllyytimme lakanoita - äsken hän lähti ja nyt on taas jotenkin tyhjä olo.


Hetken aikaa 80-luku romantiikan fiilistelyä ja sitten kaverin luokse illalliselle.

7 kommenttia:

  1. -c, heii, en mä nyt edes negaillut, ainakaan pahasti :) Vähän fiilistelen :)

    VastaaPoista
  2. Nii-in..Mä fiilistelen kanssa, kuuntelen musiikkia, makaan lattialla ja pohdin että miksi makaan tässä yksin.
    Ja saa sitä negastella ja olla kyyninen ja ihan mitä vaan. Mä vaan aina yritän nähdä edes sen hyvän pilkahduksen kaikessa..kuten lakanan pölyyttmisen ja 5 tuntia puhetta...sentään jotain nuokin on :)

    -c

    VastaaPoista
  3. Mä lähinnä lähtisin pohtimaan että miksi sä makaat lattialla, onko sun sänky ja sohva varastettu, nukahditko siihen viimeyön juhlahumun keskellä ja et ole vieläkään nähnyt tarvetta nousta vai kamppasiko joku sinut? :)

    VastaaPoista
  4. Nonni, nyt mä pohdin sitten, että mitä mä tässä oikein teen, olen edellenki lattialla ja tuo sänky on tuossa vieressä.
    Ehkä mä maksimoin elämän kurjuutta kovalla lattialla, tai ehkä tässä on vaan ihan hyvä olla.. tai ehkä todellinen syy on metrin nettikaapeli joka pakottaa mut tähän tilaan. No mut musiikki on hyvää ainakin.
    Terveisiä vaan lattialta.

    -c

    VastaaPoista