sunnuntai 12. kesäkuuta 2016

Hippusen ihastunut

Terveisiä vaan. Kohtalon oikusta se lento viivästyi sitten lopulta niin paljon että paluu kotiin koitti vasta seuraavana päivänä.  Saman kohtalon oikusta neiti x (tuttu aiemmasta 2 postauksesta sinä muutoinkin kuin fyysisenä kiinnostuksena) oli samalla reissulla ja niin ikään jäi lentokenttähotelliin yöksi.
Koska kohtalo ei nyt ehtinyt ihan yksityiskohtia hioa niin matkassa oli myös pari muuta ihmistä mutta lopputulos on kuitenkin sama, Oliver on hitusen, ei vakavasti mutta hitusen ihastunut.

En edes oikein tiedä miksi mutta joku ko ihmisessä vaan on sellaista että näkisin hänet hyvin mieluusti vierelleni. Kuulostanee kummalta mutta siis ihan kun kävellään vierekkäin niin jotenkin on niin sellainen "tietty" fiilis.
Ai että mikäs hänen vastakaiku tähän edelleen 95% jemmassa pitämääni kiinnostusta kohtaan sitten olisi. No sepä se kun en tiedä. Siis minä joka normisti väitän lukevani pienetkin flirtit sellaisella tarkkuudella että ei kyllä jää huomaamatta niin nyt en ole varma. Tai olen, olen siitä että positiivista vastakaikua sieltä tulee jollain tasolla mutta mihin se taso jää on se kysymys.

Se suojamuuri kun on sellainen että siinä missä kröhöm jonkun toisen ihmisen kanssa olisi jo yö vietetty samassa huoneessa niin hänen kohdallaan en ole varma miten se jää nyt rikotaan vai haluaako ko ihminen edes että se rikotaan. Siis kun kyllä sitä katsetta, ohimennen huomaamatonta kosketusta yms nyt sen verran tapahtuu etten nyt siitä erehdy mutta mutta se etäisyys kuitenkin pidetään. Pidemmän baari-illan myötä asia tietysti selviäisi mutta kun minä en halua baari-iltaa hänen kanssaan, haluan oikeasti tutustua häneen, haluan kuullä kuka hän on, mistä hän pitää, mitä hän rakastaa ja mitä hän pelkää, toivoo ja haaveilee.

Illan kappaleena loistava kipale, jotenkin sopi tunnelmaan hyvin kun mietin ko tyttöä ja sitä mitä tästä nyt tulee>.

Edit> Kappale vaihdettu kuvaamaan paremmin positiivista fiilistä. Ensimmäinen valinta oli jotenkin liian jotain. Edit2> Muokattu koko tekstiä hieman neutraalimmaksi, ensimmäinen versio oli ehkä hieman hmm no laitetaan ne jäät nyt sinne hattuun kuitenkin vaikka kivahan se on fiilistellä kun tapaa oikeasti kiinnostavan tapauksen. Edit3> Video vaihdettu taas, ihan oikeasti mitä sitä himmailemaan, kyllä minä olen vähän ihastunut ja meni syteen tai saveen> Edit4> Minä olen fiilistelevä poikamies, joskus tuntuu ja ehkä yritänkin etten niin olisi mutta kun olen niin olen. Toisaalta nämä fiilistelyhetket ovat juuri niitä joiden takia elämä on elämää eikä konemaista suorittamista joten vaikka sitä ehkä välillä vähän liioitteleenkin fiiliksissä niin so not.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti